Sokan a mája miatt tenyésztik, mások a tolluk miatt tartják őket, vannak olyanok, akik vadásznak rájuk és láttam olyat is, aki házikedvencként tartotta. Írtak már róla könyvet és, ha valaki pletykál valamit aminek nincs alapja, akkor az is ez. Lakik testvére a WCben és a fürdőkádban is találkozhatunk vele. A Comedy Centralon mentek rövidfilmecskék, amik filmklasszikusokba helyezték eme teremtményt. Walt Disney örökvesztes, nagyravágyó mesehősének fajtársai nagyon veszélyes jószágok, nem csak azért, mert az egyik a médiatanáromat egyszer megharapta, hanem, folyékony formában fogyasztva, bizony jöjjön ki bármelyik irányba másnap, az életreszóló, kellemetlen élmény marad. Ő, a KACSA.

Kétszer volt szerencsém ilyet inni. Egyszer amikor megkóstoltam és első kortyra beleszerettem és másodszor, amikor berúgtam tőle, mondjuk úgy, munkát adtam a gödöllői Katlan takarítószemélyzetének, alig bírtam hazajönni és két megállóval korábban kellett leszállnom a buszról, hogy... inkább a buszmegálló és ne a busz takarítószemélyzetének adjak munkát. Azóta csak egyszer próbálkoztam a gyilkos itallal, de a második eset megtanított rá, hogyan mondjak ellent a második kortynak.

Az elkészítés a végletekig triviális,  megtöltünk egy üveget félig málnaszörppel, a maradékot meg kipótoljuk vodkával(kacsa)/ginnel(kacsaladin)/pálinkával(házikacsa)/rummal(el pato)/olyan dologgal ami nem tudjuk mi, de biztosak vagyunk benne, hogy alkoholtartalmű(vadkacsa). Persze a neveket lehet kevergetni is, abban az esetben, ha már csak kevés tömény van, így születnek meg olyanok, hogy "vad házipato" esetleg "sörös, boros... remélem fantás vadkacsa".

A tálalásról nem mondok semmit. Nincsenek konkrét szabályok, hiszen már maga az ital annyira igénytelen és beazonosíthatatlan, hogy beletöltve egy üvegpohárba lehet, hogy kimarná.
Tisztában vagyok azzal amit írtam, hogy ez egy gyilkos és veszélyes ital, de ezt csak azért írtam, mert le kellett írnom, nehogy aztán jöjjetek nekem, hogy "a ötvenezres golcsedabbána cipőmet lehánytam a szaros piád miatt", nah ilyenekért nem vállalok felelősséget. Ez egy nagyon finom, elképesztően olcsó és rendkívül hatásos ital, kóstoltattam meg már lányokkal, nekik is ízlett, de az Isten szerelmére kérek mindenkit, az, hogy nem érezni valamiben az alkoholt, nem jelenti azt, hogy nincs is benne. Ez a legstexkluzívabb alko-gourmand ital amit csak készíteni lehet, szóval ajánlon mindenkinek, de óvatosan vele, mert hát azért eléggé ki tudja ütni az embert.

Nah szevasztok. Kacsázzatok egészséggel bátran!

Jah, még mielőtt valaki belémkötne, a Fény nevű italnak az alapanyagai hasonlóak, de azt szódaszifonnal felhabosítják és úgy fogyasztják. Szódaszifon eléggé ritka mostanság, szóval azért nem azt reklámozom.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://stexkluziv.blog.hu/api/trackback/id/tr201899814

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

memphiS 2010.04.07. 00:01:18

úúú, hála pár osztálytársadnak tavaly július 31-e óta tudom, hogy mennyire ki tud ütni ez a szar...

Krump-Lee 2010.04.07. 06:47:07

Jó ez a blog. Írhatnál gyakrabban is, különlegességeket.

Krump-Lee 2010.04.07. 16:18:07

@Stexkluzív alko-gourmand: Írtam msnen. Főleg arra gondoltam hogy gyakrabban mert sok van amit megismertethetnél még. Írtál különlegeseket és kevésbé ismerteket eddig is, de még van egy pár.

Prem-blogger 2010.04.07. 20:22:17

Igen de én úgy terveztem, hogy szépen fokozatosan írogatok és nem egy cikkbe leírom az összeset amit ismerek. Két-háromnaponta lesz új cikk.
süti beállítások módosítása